top of page

Het Marketing Automation Maturity model

  • Foto van schrijver: Huub van Rijswijck
    Huub van Rijswijck
  • 29 mei 2019
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 27 jun 2019

Als je met Marketing Automation aan de slag gaat, zou je het liefst zien dat de leads als vanzelf komen binnenstromen. Maar hoe maak je een implementatie tot een behapbaar iets? Daar kan het Marketing Automation Maturity model uitkomst bieden.


ree

Door je eigen organisatie af te zetten tegen de stadia in het Marketing Automation Maturity model, zie je wat er nodig is om weer een volgende stap te zetten in je bekwaamheid. Kleine stapjes zetten en het laten zien van quick wins, helpen je om het enthousiasme voor het gebruik van Marketing Automation binnen jouw organisatie hoog te houden. Het is de beste route voor succes.


ree

Wil jij weten hoe je de volgende stap maakt in volwassenheid? Neem dan contact met ons op voor een gratis quick-scan. We laten je zien waar je quick wins zitten en hoe je die implementeert binnen jouw organisatie.

Opmerkingen


Post: Blog2_Post

Cassiopeia is een samenwerkingsverband van organisaties die maar ƩƩn doel voor ogen hebben: jou verder helpen bij het bereiken van jouw doelen rondom digitale customer experience

+31(0)205803488 - +31(0)653160003

Suikersilo West 28, 1165 MP Halfweg

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2019 by Ebicus bv.

bottom of page